معرفی سه تلفن هوشمند جدیداپل
 
فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : محمد امین

اگر به واقع این شایعات صحت داشته باشد و این سه آی فن توسط شرکت اپل وارد بازار شود، این شرکت فناوری تغییر جهتی از سنت خود برای معرفی یک محصول در یک سال با فناوری بالا داشته است.

همچنین این شرکت پیش از این تاریخ معرفی محصول خود را تا پاییز به تعویق انداخت و محصولات مرتبط با رایانه های مک خود و آخرین نسخه از سیستم عامل Mac و همچنین سیستم عامل iOS را پیش از معرفی آی فن و اپل ارائه کرد.

ممکن است اپل ارائه چند آی فن را با هدف رقابت بهتر با رقیب اصلی خود یعنی شرکت کره ای سامسونگ درنظر گرفته باشد چرا که سامسونگ تلفنهای خود را با اندازه ها، رنگها و ویژگیهای متنوع ارائه می کند.

براساس پیش بینی های کارشناسان برای سال 2014، سامسونگ جایگاه خود را به عنوان یکی از پیشروترین سازندگان تلفنهای هوشمند تثبیت و تقویت می کند. از سال 2010 تاکنون این شرکت بازار فروش تلفنهای هوشمند خود را از 8 درصد به بیش از 30 درصد در سال 2012 رساند و این شرکت تاکنون هیچ نشانی از آهسته شدن این رشد نشان نداده است.

این پیش بینی ها نشان می دهند به رغم این که تلفنهای اپل یکی از پایه گذاران استفاده از نسل سوم ارتباطات شبکه تلفن همراه هستند، اما محبوبیت اپل رو به کاهش است و انتظار می رود که اوج بازار جهانی آن در سال 2013 به 22 درصد برسد و طی پنج سال متوالی در همین رقم باقی بماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 52
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 55993
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1