فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : محمد امین

10روش برای افزایش سرعت فتوشاپ

 

 

 

10روش برای افزایش سرعت فتوشاپ

 

نخستین کاری که پس از نصب فتوشاپ باید انجام دهید، این استکه ازمنوی Edit>preferencesپنجره تنظیمات اصلی برنامه ار باز کرده وآن ها را مطابق دلخواه خود تنظیم کنید، اما همین نکته ساده یکی از آن مواردی است که اغلب طراحان توجهی به آن نمی کنند. با این کارمی توانید کارایی نرم افزار فتوشاپ را بهبودببخشید.به خصوص اگر از کامپیوترهای نه چندان قدرتمند استفاده می کنید،تغییردادن تنظیمات پیش فرض این برنامه برای شما بسیار ضروری است.اگر تابه حال این تنظیمات را تغییر نداده اید یا اگر می خواهید تنظیمات قبلی خودرادوباره بررسی کنید، در اینجا ده ترفند مهم وکاربردی رابه شما معرفی می کنیم تاتوسط آن ها سرعت فتوشاپ خودرا افزایش دهید.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:29 ::  نويسنده : محمد امین

ساخت آسان پشت زمینه ماتریکس در فتوشاپ

 

ساخت آسان پشت زمینه ماتریکس در فتوشاپ

 

Adobe Photoshop را میتوان بدون شک قدرتمندترین نرم افزار ساخت و ویرایش تصاویر گرافیکی دانست. توانایی هایی که این نرم افزار دارد گاهی شما را به حیرت وا میدارد. حتی ممکن است تصویر گرافیکی را مشاهده کنید و این سوال برایتان پیش آید که اگر این تصویر با فتوشاپ طراحی شده است ، چگونه و به چه شکل؟ یکی ازکاربردی ترین افکت های گرافیکی ساخت تصویر ، بهره گیری از افکت ماتریکسی است. با استفاده از این ترفند شما میتوانید به سادگی یک Backgorund ماتریکسی در فتوشاپ ایجاد کنید و از آن در تصاویری که تولید میکنید استفاده کنید. 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : محمد امین

بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2012

گوشی‌های هوشمند , اخبار علمی و آموزشی

گوشی‌های هوشمند را می‌توان انقلابی در عرصه فناوری‌های ارتباطی به شمار آورد. گوشی‌هایی که تنها تلفن و وسیله‌ای برای مکالمه صوتی نیستند و قابلیت‌هایی را در خود دارند که باعث شده عنوان "هوشمند" برای آن‌ها در نظر گرفته شود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : محمد امین

iFlex flexPhone با صفحه نمایشی منعطف

 

 صفحه نمایش های قابل انعطاف

مدتی است که بحث استفاده از صفحه نمایش های قابل انعطاف در دستگاههای مختلف الکترونیکی از جمله اسمارت فون ها بگوش می رسد. حتی در رویداد CES نیز نمونه هایی از آن به نمایش گذاشته شد. شرکت سامسونگ نمونه ای از آنها را در این رویداد به نمایش گذاشت. استودیو Poorter Design در میلان به تازگی طرحی برای این اسمارت فون ها منتشر کرده است، طرحی با نام iFlex flexPhone.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : محمد امین

تصویر و مشخصات فنی گلکسی گراند سامسونگ با دو سیم کارت

سامسونگ اسمارتفون 5 اینچی مخصوص مسافران و تاجرانی که دائم سفر می کنند، را راهی بازار می کند.

گلکسی گراند با نمایشگر موسوم به WVGA و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی یک اسمارتفون سطح بین المللی ارزیابی شده تا افرادی که علاقمند به استفاده از دو سیم کارت هستند بتواند از امکانات این گوشی بهره مند شوند.

 سیستم عامل گلکسی گراند جلی بین 4.1.2 بوده و دارای دو دوربین است. دوربین اصلی 8 مگاپیکسل بوده و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسل است.

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 55570
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1