فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:47 ::  نويسنده : محمد امین

7 قابلیت چشمگیر ویندوز 8

 

ویندوز ویستا, فایل سیستم, ویندوز ۸

۱- معرفی رابط کاربری جدید در صفحه ی نمایش انتقال فایل در ویندوز ویستا/۷ شما قابلیت این رو نداشتید که سرعت دقیق کپی را با جزئیات مشاهده کنید یا بتوانید فرایند کپی را Pause کنید ولی در ویندوز ۸ این قابلیت برای شما فعال هست همچنین وقتی شما با Error مواجه می شوید فرایند کپی متوقف نخواهد شد بلکه ادامه خواهد داشت و در آخر لیست Error ها و فایل هایی که کپی نشده است به شما نشان داده خواهد شد.

ویندوز ویستا, فایل سیستم, ویندوز ۸



ادامه مطلب ...

دسترسی سریع به فایل‌های باز شده‌ی اخیر در آفیس 2013

 

آفیس 2013, ترفند آفیس

در آفیس 2013 با ورود به تب File و قسمت Open، می‌توان در بخش Recent Documents لیست آخرین فایل‌های باز شده توسط نرم‌افزار را مشاهده کرد. اما در آفیس 2013 شما می‌توانید از این نیز سریع‌تر به فایل‌های باز شده‌ی اخیر دسترسی داشته باشید. به طوری که لیست فایل‌های باز شده‌ی اخیر در سمت چپ منوی File نمایش داده شوند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : محمد امین

یک منوی شروع برای ویندوز ۸ خود بسازید

 

 

 ترفند ویندوز 8, منوی شروع برای ویندوز ۸

از زمان انتشار ویندوز ۸ بحث های زیادی در رابطه با رابط کاربری جدید وجود دارد. یکی از این تغییرات که جای بحث و گفتگوی زیادی دارد حذف منوی شروع Start Menu در ویندوز ۸ بوده است. اینکه چرا مایکروسافت این حرکت جسورانه را انجام داده یک داستان متفاوت است.اما در حال حاظر این تغییر در کانون توجه قرار گرفته است. بعضی از توسعه دهندگان نرم افزار برنامه های مانند Power8, ViStart Start8, را برای ایجاد یک منوی آغاز شبیه سازی شده در ویندوز ۸ طراحی کرده اند. در این مقاله به یکی از این برنامه ها با نام Pokki می پردازیم و شما را با نحوه کار آن آشنا می کنیم. شما با Pokki قادر خواهید بود بسیاری از سرویس های اینترنتی مانند: eBay,فیس بوک، جیمیل، توییتر، Instagram و غیره را در یک منوی آغاز ویژه داشته باشید.با نصب برنامه شما یک منوی آغاز دقیقا همانند نسخه های قبلی ویندوز و در همان مکان برای شما ایجاد می کند.هر چند اجازه ویرایش کامل منو وجود ندارد اما بدون شک برای کسانی که به منوی آغاز عادت دارند یک ابزار مفید است.


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : محمد امین

میانبر برای سایت‌ها

 

میانبر برای سایت‌ها

 

برنامه‌ها، ابزارها و سایت‌های مختلفی وجود دارد که طی یک روز با آنها سر‌و‌کار دارید و ایجاد میا‌نبر برای دسترسی به این ابزارها و برنامه‌ها امری ضروری است. مرورگرها نیز در نسخه‌های جدید خود علاوه بر پشتیبانی از فهرست صفحات موردعلاقه، گزینه‌هایی را در خود جای داده‌اند که به‌کمک آنها می‌توانید میانبری از سایت‌های مورد علاقه‌تان ایجاد کنید تا دسترسی به آ‌نها برای شما راحت‌تر بشود. با این حال فرض کنید هر روز بارها و بارها به سایت گوگل یا سایت محبوب خود مراجعه می‌کنید. دوست دارید ورود به این سایت را نیز با میانبری که روی دسکتاپ ایجاد کرده‌اید، آغاز کنید؟

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : محمد امین

                 ترفند های کاربردی در powerpoint

 

 

ترفند های کاربردی در powerpoint

 

مطمئنأ تمامی شما نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت را میشناسید. به وسیله پاورپوینت میتوانید اسلایدهایی از ناگفتنی های خود فراهم آورید ، آن را تزئین کنید و در نهایت بر روی صفحه نمایش یا به کمک یک ویدیو پروژکتور بر روی پرده به نمایش درآورید. محیط این نرم افزار بر عکس محیط MS Word جای گزافه گویی نیست ، بلکه شما در آن رئوس مطالب را می گویید و شکلها و نمودارهای خود را در آن نمایش می دهید و در نهایت آنچه در ذهنتان می گذرد و در قالب بیان نمی گنجد را به تصویر میکشید. اسلایدهای حاصل در اصل پوستری از سخنان شما هستند. نکات کلیدی خاصی در پاورپوینت نهفته است که با دانستن آنها میتوانید به این بوم متحرک ، طراوت بیشتری ببخشید. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نکات اساسی و کلیدی بپردازیم.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 55846
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1