فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : محمد امین

استفاده ازقالب‏های مخفی ویندوز‌7 با ترفندی جالب

 

استفاده ازقالب‏های مخفی ویندوز‌7 با ترفندی جالب

 

همان‏طور که می‏دانید بسیاری از ویروس‏ها و کرم‏های کامپیوتری، بدین صورت عمل می‏کنند که پس از فعال شدن در سیستم قربانی، یک نسخه از خود را در کلیه فولدرهای کاربر کپی می‏کنند و در نتیجه به سرعت تکثیر می‏شوند. این نوع تکثیر همگانی از شگردهای معمول ویروس‏ها برای انتشار گسترده است. به این صورت که کافی است کاربر یک فولدر را از روی هارددیسک کامپیوتر خود کپی کرده و در یک سیستم دیگر وارد کند، ناخواسته سیستم دیگر نیز آلوده به این ویروس خواهد شد. در این ترفند قصد داریم چنین تکثیری را به شما آموزش دهیم. به این صورت که با یک حرکت ساده، می‏توانید یک فایل را در کلیه فولدرهای یک درایو از کامپیوتر کپی کنید. امیدواریم از این ترفند استفاده‏ای سالم داشته باشید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 13:3 ::  نويسنده : محمد امین

بازگردانی ویندوز هنگ کرده با یک روش ساده 

 

بازگردانی ویندوز هنگ کرده با یک روش ساده

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در محیط ویندوز هستید که ناگهان پیغام Dont Sent ظاهر میشود و پس از کلیک بر روی این پیغام ناگهان کل محتویات صفحه حذف شده و تنها تصویر پشت زمینه Desktop باقی میماند. در این حالت تنها با فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete، پنجره Task Manager نمایان میشود و تنها احساس میکنید باید سیستم را Restart کنید. اما راه بهتری نیز در این زمان هست! برای یادگیری آن با این ترفند همراه شوید.

 

بدین منظور: پس از اینکه این مشکل پیش آمد سه کلید Ctrl+Alt+Delete بزنید. در پنجره Task Manager، از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. اکنون عبارت restore را وارد کرده و Enter بزنید. خواهید دید محیط ویندوز بازگردانده میشود. شما به جای restore میتوانید explorer.exe را نیز وارد نمایید.

منبع:tarfandestan.com

پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : محمد امین

گرانقیمت ترین تبلت دنیا وارد بازار فروش می‌شود

شرکت مایکروسافت طرحهای جدید خود را برای ارائه جدیدترین عضو از خانواده تبلت " سرفیس" که گرانقیمت ترین تبلت دنیا بوده، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هرکاربری می تواند بهترین آی پد را که دارای حافظه 64 گیگابایتی و قابلیت اتصال به نسل جدید شبکه تلفن همراه است با قیمت 829 دلار خریداری کند یا می تواند 70 دلار به پول خود بیافزاید و تبلت سرفیس پرو (Surface Pro) را به قیمت 899 دلار خریداری کند.

 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : محمد امین

لو رفتن جدیدترین گوشی هوشمند ال جی با دو سیم کارت

گوشی های هوشمند ال جی , گوشی های دو سیم کارت ال جی سخت افزار - مشخصات جدیدترین گوشی ال جی موسوم به LG Optimus L7 II با دو سیم کارت قبل از نمایش لو رفت. مدل اولیه اپتیموس ال جی در بهار سال گذشته میلادی عرضه شد و با عرضه مدل L9 موفقیتهای ال جی در فروش این گوشی هوشمند تکمیل شد. گوشی سطح متوسط ال جی این بار با بهینه سازی سخت افزاری عرضه می شود. ظاهرا وب سایت روسی مشخصات جدید ترین اپتیموس را که دو سیم کارته است را لو داده است. طراحی گوشی جدید با گوشی های قبلی ال جی کمی متفاوت است اما به هر حال شکل و شمایل اصلی ال جی را حفظ کرده است. دارای صفحه نمایشگر 4.3 اینچی بوده و از فناوری IPS LCD بهره مند است. پردازنده آن دوآل کور 1 گیاگاهرتزی است. دوربین اپتیموس جدید 8 مگاپیکسلی است و ویدئوهای 720p ضبط می کند. سیستم عامل اندروید نسخه جلی بین 4.1 داشته و باطری 2460mAh دارد. قرار است به قیمت 12990 روبل یعنی 430 دلار در فوریه 2013 عرضه شود و با قیمت اروپایی قطعا فرق دارد. حدس زده می شود ال جی در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا آنرا در غرفه خود نمایش دهد.

پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : محمد امین

معرفی سه تلفن هوشمند جدیداپل/ آی فن ریاضی وارد بازار می‌شود

اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

شایعات جدید درباره شرکت اپل حاکی از این است که این شرکت سه مدل آی فن جدید را امسال وارد بازار می کند که یکی از آنها آی فن ریاضی نام دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایتهای فناوری که اخبار را از چین تایمز و تایمز تجاری تایوان ترجمه می کنند گزارش داده اند که آی فن ریاضی با یک صفحه نمایش 4.8 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسلی وارد بازار می شود. تاکنون هیچ توضیحاتی دررابطه با نام این آی فن ارائه نشده است، چرا که پیش از این نام تمام آی فن ها چون آی فن 3G و آی فن 5 دربرگیرنده اعداد و ارقام بود.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 55819
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1