فناوری و رایانه
رایانه و ترفند
 
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : محمد امین

سیستم عامل آندروید, ارتباط اینترنتی

 

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید. این نرم افزار کانکشن های شما با برج های مخابراتی ومراکز به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود.شما می توانید با استفاده از نصب این نرم افزار در سرعت مرور سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما ۲ چندان خواهد کرد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا با امن شدن کانکشن های شما و افزایش کیفیت ارتباط اینترنتی شما بتوانید از بازیها و برنامه های اینترنتی استفاده کنید و از انها لذت ببرید.

از ویژگی های کلیدی نرم افزار: - بهبود قابلیت دریافت سیگنال های برج های مخابراتی و …. - افزایش سرعت اینترنت و لود صفحات - ایمن کردن کانکشن های اینترنتی با برج های مخابراتی - بهبود قابلیت مکالمه شما - افزایش مسافت دریافتی سیگنال های رادیویی - قابلیت های مخصوص ارتباطات اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما - بسیار ویژگی های دیگر…. لینک دانلود:

http://www.lorddownload.com/?p=5293


 

جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : محمد امین

دسترسی به دسکتاپ در حالت تمام صفحه

 

دسکتاپ, ویندوز 8

یکی از تغییرات عمده‌ای که در ویندوز 8 به چشم می‌خورد، صفحه شروع است. این صفحه به دلایل بسیاری در این نسخه از ویندوز طراحی شده است اما مدت زمانی طول می‌کشد تا کاربران به آن عادت کنند و براحتی به استفاده از آن بپردازند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با این تغییر احساس می‌کنند، دسترسی دشوار به صفحه دسکتاپ است و این دسترسی زمانی دشوارتر می‌شود که نرم‌افزاری را به حالت تمام‌صفحه اجرا کرده باشید و در یک لحظه بخواهید مستقیما به دسکتاپ دسترسی داشته باشید. اگر این مشکل برای شما هم بارها تکرار شده است و به‌دنبال راه‌حلی برای رفع آن هستید،



ادامه مطلب ...
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : محمد امین

فعال کردن Windows Media Center در ویندوز 8

ویندوز 8, ترفند کامپیوتری

 

در ویندوز 8 برخلاف ویندوزهای قبلی اثری از Windows Media Center به چشم نمی‌خورد. Windows Media Center نرم‌افزاری است که به طور پیش‌فرض در ویندوز 7، ویستا و XP نصب بوده و امکان ضبط تصاویر ویدئویی و همچنین سازماندهی و پخش موسیقی را به کاربر می‌دهد اما در ویندوز 8 به صورت پیش‌فرض فعال نیست. در این ترفند به نحوه نصب کردن Windows Media Center در ویندوز 8 خواهیم پرداخت.



ادامه مطلب ...
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : محمد امین

نحوه ساخت رمز عبور تصویری در «ویندوز 8»

 

نحوه ساخت رمز عبور تصویری در «ویندوز 8»

یکی از قابلیت‌های جدید و بسیار جالبی که شرکت «مایکروسافت» در «ویندوز 8» رونمایی کرده است، ورود به محیط ویندوز و حساب کاربری خود با استفاده از یک رمز عبور تصویری است. بدین صورت که شما می‌توانید به دلخواه خود یک تصویر انتخاب کنید. سپس با استفاده از ماوس (و یا انگشت در مانیتورهای تاوچ) نقاط یا خطوط فرضی راست و یا دایره‌واری را بر روی تصویر رسم کنید. با ذخیره این رمز عبور تصویری، از این پس به هنگام ورود به حساب کاربری، تصویری که انتخاب کرده بودید نمایش داده می‌شود و شما بایستی خطوط فرضی که قبلاً رسم کرده بودید را مجدد رسم کنید تا بتوانید وارد محیط ویندوز شوید. به عنوان مثال اگر چهره یک انسان را به عنوان تصویر انتخاب کنید، کشیدن یک خط راست روی لب و کشیدن دایره دور چشم‌ها می‌تواند رمز عبور شما باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه تنظیم چنین رمز عبوری در «ویندوز 8» بپردازیم.



ادامه مطلب ...
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 10:14 ::  نويسنده : محمد امین

دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از آفیس

 

 

دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از آفیس

 

قصد داریم ترفندی جذاب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید از طریق نرم افزار Microsoft Word به کامپیوترتان دیکته بگویید! بدین صورت که شما با استفاده از میکروفون کامپیوتر، متون خود را میخوانید و آفیس فرمانبردار آنها را برای شما مینویسد.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رایانه و فناوی اطلاعات و آدرس dadebidade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 55819
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1